Verkkokaupan eriart.fi (jäljempänä Verkkokauppa) omistaja on Eriart OÜ (rekisteritunnus 11726800), joka sijaitsee osoitteessa Enelase 11-5, 61709 Soinaste.

Myyntisopimuksen voimassaolo, tuote- ja hintatiedot

Myyntiehdot koskevat tavaroiden ostamista verkkokaupasta. Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat on ilmoitettu tuotteiden vieressä, verkkokaupan valuutta on euro. Hinta sisältää tavaran toimitusmaksun. Toimitusmaksu riippuu ostajan sijainnista ja toimitustavasta. Toimituskulut näkyvät ostajalle tilausta tehdessään. Tuotteen tiedot löytyvät verkkokaupassa suoraan tuotteen vierestä.

Kaikki tuotteet ovat varastossa ja valmiina lähetettäväksi samana tai seuraavana arkipäivänä.

Tilauksen lähettäminen

  1. Tilataksesi tuotteita, valitse sopiva tuote ja klikkaa “Lisää ostoskoriin” -painiketta. Ostoskorin sisältö (ylhäällä oikealla) näkyy, kun siirrät hiiren sen päälle.
  2. Kun tuotteet on valittu, siirry ostoskorisivulle klikkaamalla oikeassa yläkulmassa olevaa “Ostoskori” -painiketta. Kaikki valitut tuotteet näkyvät ostoskorisivulla. Täällä voit muuttaa tuotteiden määriä ja tarvittaessa poistaa tuotteen ostoskorista. Lisäksi on myös mahdollisuus käyttää alennuskoodia, jos sellainen on saatavilla. Tilauksen vähimmäissumma on 5 euroa.
  3. Kun tuotteet on valittu, siirry tilauksen viimeistelysivulle painamalla “Siirry maksuun” -painiketta.
  4. Täytä tilausta tehdessäsi osoitekentät, valitse sopiva toimitus- ja maksutapa.
  5. Painamalla “Lähetä tilaus” siirryt valitun pankin sivulle ja tilauksen maksamisen jälkeen muista painaa “Takaisin kauppiaalle”.
  6. HUOM! Jos tilauksesi keskeytyy jostain syystä, sinut palautetaan esitäytettyyn ostoskoriin.

Tavaran osto- ja myyntisopimus katsotaan tehdyksi, kun Ostaja on tehnyt tilauksen ja myyjä on vahvistanut tilauksen. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse.

Mikäli tilattua tavaraa ei voida toimittaa tavaran loppumisen vuoksi tai jostain muusta syystä, siitä ilmoitetaan ostajalle mahdollisimman pian ja maksettu summa (mukaan lukien tavaran toimituskulut) palautetaan viipymättä, mutta viimeistään 7 päivän kuluessa ilmoituksen lähettämisestä.

Toimitus

Tavarat toimitetaan Euroopan unionin jäsenmaihin. Tavaran toimituskulut maksaa ostaja ja vastaavat hintatiedot näkyvät toimitustavan vieressä. Viron sisäiset lähetykset saapuvat yleensä ostajan ilmoittamaan määränpäähän 1-7 arkipäivän kuluessa myyntisopimuksen voimaantulosta. Toimitus Viron ulkopuolelle tapahtuu 14 kalenteripäivän sisällä. Poikkeustapauksissa sinulla on oikeus toimittaa tavarat 45 kalenteripäivän kuluessa.

Peruuttamisoikeus

Tilauksen vastaanottamisen jälkeen ostajalla on oikeus perua verkkokaupassa solmittu sopimus 14 päivän kuluessa. Peruuttamisoikeus ei koske, jos ostaja on oikeushenkilö. 14 päivän palautusoikeuden käyttämiseksi tilattua tavaraa ei saa käyttää muulla tavalla kuin on tarpeen tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan tarkastamiseksi fyysisessä myymälässä tapahtuvassa tavaran testauksessa. Jos tavaraa on käytetty muuhun tarkoitukseen kuin on tarpeen tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden tarkastamiseksi tai jos niissä on käytön tai kulumisen merkkejä, verkkokaupalla on oikeus alentaa palautusmaksua alennuksen mukaisesti. tavaroiden arvossa. Tavaran palauttamiseksi sinun tulee tehdä peruuttamishakemus tuotteen ostosta, jonka lomake löytyy täältä: peruuttamishakemus ja lähetettävä se sähköpostiosoitteeseen info@eriart.ee 14 päivän kuluessa vastaanottaa tavarat viimeistään. Tavaran palautuskulut maksaa ostaja, ellei palautuksen syynä ole se, että palautettava tuote ei vastaa tilattua (esim. väärä tai viallinen tuote). Ostajan on palautettava tavara 14 päivän kuluessa hakemuksen jättämisestä tai todistettava, että hän on luovuttanut tavaran tavaran kuljettajalle edellä mainitun ajan kuluessa. Palautetun tavaran saatuaan verkkokauppa palauttaa ostajalle välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta, kaikki ostajalta sopimuksen mukaiset maksut. Verkkokauppa voi kieltäytyä hyvittämästä, kunnes se on vastaanottanut sopimuksen kohteena olevan tuotteen tai kunnes ostaja on esittänyt todisteita palauttaneensa tuotteen sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin. Mikäli ostaja on nimenomaisesti valinnut muun toimitustavan kuin verkkokaupan tarjoaman tuotteen halvimman vakiotoimitustavan, verkkokaupan ei tarvitse palauttaa kuluttajalle kustannuksia, jotka ylittävät tavalliseen toimitustapaan liittyvät kulut. Verkkokaupalla on oikeus vetäytyä myynnistä ja vaatia ostajalta tavaran palautus, jos tuotteen hinta verkkokaupassa on virheen vuoksi merkitty huomattavasti tavaran markkinahintaa alemmaksi.

> Oston peruuttamislomake

Oikeus tehdä valitus

Verkkokauppa vastaa ostajalle myytyjen tuotteiden sopimusehtojen vastaisuudesta tai virheestä, joka oli olemassa jo tavaran luovutushetkellä ja joka ilmenee kahden vuoden kuluessa tavaran luovuttamisesta ostaja. Virheen oletetaan olevan olemassa jo tavaran luovutushetkellä ostajalle ensimmäisen vuoden aikana. Verkkokaupan vastuulla on kumota asiaankuuluva oletus. Ostajalla on oikeus ottaa virhetilanteessa yhteyttä verkkokauppaan viimeistään kahden kuukauden kuluessa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@eriart.ee tai soittamalla numeroon +372 5810 3193. Verkkokauppa ei vastaa virheistä. jotka ovat tapahtuneet sen jälkeen, kun tavara on luovutettu ostajalle. Mikäli verkkokaupasta ostetuissa tuotteissa on virheitä, joista verkkokauppa vastaa, verkkokauppa korjaa tai vaihtaa viallisen tuotteen. Mikäli tavaraa ei voida korjata tai vaihtaa, verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki kauppasopimukseen liittyvät maksut. Verkkokauppa vastaa kuluttajan valitukseen kirjallisesti tai kirjallisen jäljentämisen mahdollistavassa muodossa 15 päivän kuluessa.

Argumenttien ratkaiseminen

Mikäli ostajalla on verkkokaupasta valituksia, ne tulee lähettää osoitteeseen info@eriart.ee tai puhelimitse: +372 5810 3193. Jos ostaja ja verkkokauppa eivät pysty ratkaisemaan riitaa sopimuksella, ostaja voi ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan. Voit tutustua menettelyehtoihin ja jättää hakemuksen täällä. Kuluttajariitalautakunnan toimivaltaan kuuluu ostajan ja verkkokaupan välisestä sopimuksesta aiheutuvien riitojen ratkaiseminen. Ostajan valituksen käsittely komissiossa on maksuton. Ostaja voi myös kääntyä Euroopan unionin kuluttajariitojen ratkaisufoorumin puoleen.