Tavaran palautuskulut maksaa ostaja, ellei palautuksen syynä ole se, että palautettava tuote ei vastaa tilattua (esim. väärä tai viallinen tuote). Ostajan on palautettava tavara 14 päivän kuluessa hakemuksen jättämisestä tai todistettava, että hän on luovuttanut tavaran tavaran kuljettajalle edellä mainitun ajan kuluessa.

Palautetun tavaran vastaanotettuaan verkkokauppa palauttaa ostajalle välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta, kaikki ostajalta sopimuksen mukaiset maksut.

Verkkokauppa voi kieltäytyä hyvittämästä, kunnes sopimuksen kohde on palautettu tai ostaja on esittänyt todisteita palauttaneensa tuotteen sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin.

Jos ostaja on nimenomaisesti valinnut muun toimitustavan kuin verkkokaupan tarjoaman tuotteen halvimman tavanomaisen toimitustavan, verkkokaupan ei tarvitse palauttaa kuluttajalle tavanomaiseen toimitustapaan liittyvää kustannusta suurempia kuluja.

Ohje

Palautus tapahtuu pakettiautomaatin kautta.

Pakkaa palautuspakkaus siten, että sitä ei voi avata vahingoittamatta pakkausta. Poista vanha osoitekortti. Vie paketti valitsemaasi pakettiautomaattiin ja ilmoita vastaanottajaksi puhelinnumero +372 5810 3193. Lähetä paketti Tarton Aardla Selver Smartpostiin, DPD:hen tai Omnivan pakettiautomaattiin. Paketti saapuu verkkokauppaan pääsääntöisesti 3 arkipäivän sisällä.